Rival de Loop Fresh & Matt Alapozó

Ezzel az alapozóval akkor találkoztam, amikor vészhelyzet-vásárlás miatt tértem be a Rossmannba, lekaptam a polcról, fizettem és elég...


Ezzel az alapozóval akkor találkoztam, amikor vészhelyzet-vásárlás miatt tértem be a Rossmannba, lekaptam a polcról, fizettem és elégedetten távoztam, mert naivan azt hittem, életem legjobb vásárát csináltam.


Először is akkor csalódtam, amikor kinyomtam a terméket a bőrömre. Kettő dolgot vettem észre rajta:

1. Nagyon zavaró édeskés szaga van.

2. Semmi színe, semmi fedése.




Második csalódásom pedig az volt, hogy az alapozónak valami rettenet állaga van, nem lehet elkenni, a bőr felszínén csak maszatolódik, nem lehet eldolgozni. 

Mindent összevetve számomra igen nagy csalódás (és pénzkidobás) volt a termék, nem venném újra.


Ára: 900 Ft
Kiszerelése: 30 g
Beszerezhető: Rossmann
Értékelése: 1/5

You Might Also Like

0 megjegyzés

Flickr Images