Catrice Absolute Eye Colour Mono Szemhéjpúder

A Catrice Absolute Eye Colour Mono Szemhéjpúderekről elég sokféle megosztó véleményt hallottam már, és sajnos  kevés volt köztük a pozi...


A Catrice Absolute Eye Colour Mono Szemhéjpúderekről elég sokféle megosztó véleményt hallottam már, és sajnos  kevés volt köztük a pozitív vélemény. Én kettő árnyalatot kaptam meg, az egyik egy szürkéskék árnyalat ( 800 Blues Almighty), ami a képen eléggé kéknek látszik. A másik, mint ahogy neve is mutatja, papaja színű (720 Papaya Don't Preach ).



Az árnyalatok  puhák (főleg a 720-as árnyalat), viszont használat közben nem pereg le, nem porzanak, így nem kell attól félni,hogy elrontják az alapozást.




Tartósságuk kiváló, eddig a 720-ast párszor, a 800-ast viszonylag elég gyakran használtam.
Összességében mind a két árnyalatot nagyon szeretem, semmi problémám nem volt velük eddig. Jól pigmentáltak, tartósak és szépek  :)

Ára: 900 Ft
Kiszerelése:

-Blues Almighty: 2.5 g
-Papaya Don't Preach: 2 g

Beszerezhető: DM, Rossmann
Értékelése:4/5





Bis-Diglyceryl Polyacyladipate-1 
Caprylic / Capric Triglyceride
Caprylyl Glycol
CI 77492
CI 77499
Ethylhexyl Palmitate 
Hexylene Glycol 
Mica  
Magnesium Stearate 
Phenoxyethanol
Talc

You Might Also Like

0 megjegyzés

Flickr Images