Valentin Projekthét #1 - Kérdezz felelek

VIRÁG kérdése Valentin-napi túlélőkészlet? Igazából engem nem zavar a Valentin-nap, habár nem is ünneplem. Nem foglalkoztat, így számo...


VIRÁG kérdése

Valentin-napi túlélőkészlet?
Igazából engem nem zavar a Valentin-nap, habár nem is ünneplem. Nem foglalkoztat, így számomra csak egy közönséges nap.


ANITIGER kérdése

Melyik az a könyves pasi / csaj, akit legszívesebben kirángatnál a könyvéből, hogy vele töltsd február 14-ét?
Nem nehéz kitalálnotok, kit választok... Jaime Fucking Lannister.


GOTHIC01 kérdése

Szerinted melyik könyves párosnál kellene békítőt játszania egy harmadik karakternek a történetükből, mert még a szerelem ünnepekor is képesek lennének egymás torkának ugrani?
Öhhhm... nem tudom.


K_A_HIKARI kérdése

Virágot, csokit, plüssöt vagy valami teljesen más ajándékot veszel/kapsz szívesen Valentin-napra? (Akar élő, akar könyvkaraktertől)
Virág kérdésénél megválaszoltam ezt :)


ALICE BERTRAND kérdése

Én inkább azt kérdezném, hogy melyik az a könyves pár, akinek szerinted sokat jelent a Valentin-nap és kik azok akik nem is tartják?
Fúúú... Szerintem Edwardnak meg Bellának sokat jelent, úgyis olyan nyálasak :D
És valószínűleg egy GoT-szereplőnek sem jelent semmit ez a nap.


SOL kérdése

Mi a legaranyosabb sztori az életedben, ami a Valentin-naphoz köthető?
Nem tartom, de ha már a legaranyosabb dolog... akkor biztos láttam már Valentin-napon kiskutyát :3 Imádom a kiskutyákat.


LEXA kérdése

A te véleményed szerint melyik lenne az a könyves páros, személyek akik bojkottálnák ezt a napot és inkább egy anti-Valentin-napi partit szerveznének?
Pongor és Katsa biztosan így tennének.

VALETINE WIGGIN kérdése

A szerelmi háromszögektől általában a falra lehet mászni. Akad olyan, amelyiket ennek ellenére érdekesnek találsz, és ha igen, melyik?
Nem, számomra nincs ilyen.


CSOKITORTA kérdése

Melyik a legromantikusabb/leggiccsesebb könyvborító, amivel eddig találkoztál?


HONEYBEE kérdése

Ha valamelyik könyves karaktertől kaphatnál egy doboz bonbont Valentin-napra, kitől fogadnád el?
Senkitől, nem szeretem az édességeket :D


PERPETUA kérdése

Mi a kedvenc romantikus gesztusod, amit valamelyik könyvszereplő tett párja felé?
Nekem így az egész Csillagainkban a hiba ilyen volt, mert az kb. csak ilyen gesztusokról szólt.


DORKA, vagyis saját kérdés

Melyik a kedvenc romantikus történet az, amit mindenkinek ajánlanál, hogy olvassa el Valentin-nap alkalmából?



A játékban résztvevő blogok:

You Might Also Like

0 megjegyzés

Flickr Images